Att ta en dag

Hej!

Gud, hur länge sen som helst jag var här. Tappat gnistan för att blogga vilket ledde till att jag lagt det som prio sist! Men nu när jag ligger i min soffa. Sjuk. Trött. Uttråkad. Så känner jag att jag vill blogga och då gör jag det.

Idag är en sån dag då jag är stressad. Jag har prov imorgon. Är sjuk och huvudet är inte med som den ska. Därför tog jag beslutet att ta en dag idag. Att ENDAST vila. Jag är sjuk och jag kommer definitivt inte bli bättre genom att plugga. Hade tänkt att gå imorgon även om jag är sjuk, bara för att göra provet. Men inser att det inte kommer hålla i längden. Därför låter jag kroppen och knoppen vila idag och imorgon. Låter allt vara idag och tar istället tag i det imorgon då jag förhoppningsvis mår bättre!

Ett rent skit inlägg men som sagt. Skriver om jag känner för det ;)


Kommentarer
Postat av: Josefina Isabelle - Artblog

Fina bilder och snygg blogg! Kolla gärna in min nyuppstartade konstblogg för inspiration :)

2013-05-16 @ 19:31:37
URL: http://jwo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback