Igår

Dagen igår skulle jag spenderat ute med kameran och min fina fjärrutlösare. Meen istället så satt jag hemma och tittade lite hela dagen på How I Met Your Mother...  Satt även vid pianot ganska länge! Har försökt att lära mig lite låtar ur Twilight vilket inte går speciellt bra. Jag vaknade kvart över ett, så man kan väl säga att jag satt första delen av eftermiddagen vid pianot! Somnade vid fyra ungefär så tyckte jag var värd att få sova ut ordentligt.

Eftersom  jag inte gick ut med kameran igår så får jag väl göra det idag då? Vill jättegärna visa er alla mina fina kläder som jag har haft under de senaste högtiderna. Tänkte även ta lite bilder hos Pontus med om det är bra väder! Ska nog försöka mig på vår första galopp ute. Har faktiskt aldrig galopperat utanför ridbanan och ridhuset vilket känns lite pinsamt eftersm jag haft honom i snart ett år... Så imorgon får det nog bli så även om jag hade tänkt att bara skritta honom en liten kort sväng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback