US

Det behövdes en ledig dag från bloggen igår och jag mår redan lite bättre. Hela veckan har varit en plåga skulle man kunna säga så det blir nog bra med lite helg! 

Nyheter: Jag har gått med i US.
Skitkul! Har haft Linda över mig och frågat i ett antal månader men när jag har mina down-moments så har jag inte velat vara med i US. Så nu har jag äntligen bestämt mig för att joina stora Ungdomssektionen. För er som inte vet det var jag med i MUS som står för Mini Ungdoms Sektionen. Men nu kör vi på stort! Så idag så ska jag på mitt första möte som är US-årsmöte. Är ganska taggad faktiskt. Känner alla som är med på något sätt och det känns bra. 

Förutom det händer det inte så mycket. Pontus ska nog ut imorgon tror jag. Om det inte är för dåligt väder vill säga... Han måste lära sig att kunna lita på mig och det sätts verkligen på prov ute i naturen. Annars får vi jobba lite allmänt inne med att få en framåtbjudning. Blir kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback