Oscars

Sitter nu uppe och checkar Oscarsgalan. Kan verkligen inte sova, mår inte bra alls då förkylningen som jag haft hela veckan inte vill ge sig... Har fått någon skit som gör att jag har ont i örat med och livet är inte på topp kan man säga. Huvudvärk, trött, ont och förkyld är verkligen ingen bra blandning. Så just nu försöker jag bara ta hand om mig själv! Om någon fin själv ser detta så får denne gärna komma med en påse godis eller något ;) Hoppas ni har det bättre i alla fall!

Lev väl och simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Jackie

Anmäl dig gärna till veckans blogg som du hittar till höger i menyn. Det är en ny omgång och ett nytt upplägg - med andra ord blir det riktigt roligt för vinnaren.
Ha en superbra kväll!

2013-02-26 @ 18:06:51
URL: http://jackieie.blogg.se
Postat av: Marta

Ha en bra dag!

2013-03-21 @ 09:14:33
URL: http://www.nattstad.se/stalltjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback