2012

Januari
Denna månad var då jag för första gången provred Pontus!


Februari
Jag var för första gången på Göteborg Horse Show



Mars
Mamma red Pontus för första gången



April
Jag åkte till Göteborg för att se Petter & Lasses konsert


Maj
Hände inget speciellt men hoppade Pontus ute för första gången



Juni
Jag slutade sexan och tog farväl av en underbar klass


Juli
Jag åkte på Sjöstjärnans ridläger för andra året i rad


Augusti
Jag åkte upp till farmor och red på fina Sabin



September
Fotade en röd himmel



Oktober
Jag och en kompis åkte till Borås hästmässa. Såg bland annat Maria Gretzer och Tobbe Larsson



November
Jag fotade fina Elvira på underbara Dotten efter deras sista lokala



December
Jag fyllde äntligen 13 år!





Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Låter som ett super år!(:

2013-01-05 @ 12:42:18
URL: http://sagoponnisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback