Födelsedagen

Min födelsedag spenderade jag tillsammans med... sängen!
Hade nämligen tjejerna över och hade mys dagen innan så dom sov över till den rikitga dagen. Mys! Vaknade av att hela familjen och alla mina fina vänner kommer in med paket, blommor och ljus. Måste nog vara det bästa någonsin.. Haha, vi somnade inte förrens vid tre så var sjukligt trött när alla kom sjungandes. Fick massor av fina saker av både famlij och vänner så är riktigt nöjd med allt faktsikt. Bland annat fick jag presentkort på Charlies så nu får jag väl åka dit snart och shoppa! Ska fixa kort på alla saker, även från julafton så ni får se allt. 

Nyår firade jag först eftermiddagen med kusiner och familjen. Men eftersom mina kusiner båda skulle fira på egen hand så drog jag hem min fina vän Malinda så jag fick lite sällskap! Gjorde inte mycket speciellt utan det var bara kul att ha någon där. Kort tog vi dock ganska många. Testade min nya blixt och fjärrutlösare och det funkade prima! Efter tolvslaget så gick vi ut och tände på fyrverkerierna och tittade på de andras. Jättefina var de verkligen, men här i Jönköping regnade ganska bra så vågade inte ta med kameran ut... 

2013 ska bli ett grymt år. Det ska jag få det att bli! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback