Gympa

Idag är det första gången vi har gympa efter lovet jag har uppriktigt sagt mått dåligt över att veta det. Under tre veckor nu på lovet har jag inte rört på mig ett skit förutom när jag ridit. Jag har den sämsta konditionen någonsin just nu och jag känner mig riktigt dålig. Har ätit massa junkfood i flera dagar nu då det varit stressigt runt allt och då har vi knappt hunnit fixa mat.. Så ja, idag längtar jag inte alls tills sista lektionen. Sen så har våran riktiga lärare kommit tillbaka efter 12 veckor! Åhh jag vill bara ha tillbaka våran vikarie som var kickboxare. Hennes fyspass gav så mycket mer än vad vår ordinarie kommer ge oss.Det var lagom hårt och nästa gång hade vi någon lek som var jobbig istället. Bäst var det. 

Men vad jag vill komma till egentligen är att jag inte är speciellt nöjd med mig själv alls för tillfället. Mår skit och ser antagligen skit ut också eftersom jag inte känner mig bra på insidan :| Men förhoppningsvis är det inte så hemskt som jag tänkt mig det. Hoppas kan man alltid göra!


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Hjälp oss att komma på det nya namnet till vår blogg (eller inspirera oss) Så får just du en stor länkning! ♥
http://sagoponnisar.blogg.se/2013/january/namnbyte-fa-en-lankning.html

Tackar (:

2013-01-10 @ 14:56:14
URL: http://sagoponnisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback