Inspitation

Jag älskar att bli inspirerad av andra! Att ta del av sånt man tycker om man kanske inte sånt man inte har. Något jag gillar är bloggar som bara lägger upp sina foton, dock måste ju fotona hålla en viss kvalité för att det ska vara värt att kika in. Att se bilder och redigeringar som man annars inte hade sett innan och få inspo utav dom till något eget projekt. Sen är det en annan sak att kopiera från någon än att få inpiration. Man ska kunna se att det är något samband mellan sakerna men inte att det är exakt lika på allt.. 

Jag hade tänkt att bli inspirerad av denna video och göra ungefär en liknande sak! Men istället för att vara i en studio så vill jag hellre vara ute i naturen och fota detta! Har en liten plan och tänkte fråga en kompis om hon ville stå modell för detta :) Sen hade jag tänkt att ta alla mina närmaste vänner och göra detta ihop med, till en stor bild med flygande människor, haha!



Kan du inte se den? Klicka här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback